Spotify Top 100

Przyjmijmy, że aby wszystko wróciło do normy w miarę krótkim czasie, potrzebna jest szczepionka dla każdego. Rodzi to oczywiste problemy logistyczne, które bardzo ciężko przeskoczyć. Szczególnie, jeśli mówimy o tak dużym kraju, jak przykładowo Stany Zjednoczone.

Agencje oraz firmy eventowe mają swoistą wymuszoną “przerwę od pracy”. Nie oznacza to jednak, że nie można ich wykorzystać w jakiś kreatywny sposób. Bardzo ciekawy pomysł znalazł Manuel Perez, inspektor hrabstwa Riverside w stanie Kalifornia.

Doświadczenie kluczem do sukcesu?

Aby dotrzeć do jak największej liczby osób w jak najkrótszym czasie. potrzebna jest wzorowa logistyka. Wydaje się, że akurat na tym firmy odpowiedzialne za eventy znają się dobrze. Od lat organizując imprezy na szeroką skalę posiadają wiedzę przydatną rządowi, dzięki czemu szczepienia mogłyby odbywać się szybciej. Właśnie na pomysł wykorzystania tej wiedzy wpadli między innymi użytkownicy Twittera i wygląda na to, że władze Riverside zwróciły na to uwagę.

Inspektor hrabstwa Riverside Manuel Perez powiedział, że rozmawia z Goldenvoice, producentem festiwali muzycznych Coachella oraz Stagecoach, na temat wykorzystania wiedzy firmy w celu stworzenia miejsca masowych szczepień.

„Wiemy, co mogą zrobić z koncertami, z całą logistyką i planowaniem, które mają miejsce” – powiedział Perez podczas ostatniego posiedzenia Rady Nadzorczej.

No i pięknie

Ogromne obiekty, takie jak Disneyland i Dodger Stadium (baseball), są już konfigurowane, aby pomieścić masowe szczepienia, więc następny może być Empire Polo Club, gdzie zazwyczaj odbywa się Coachella.

Wydaje nam się, że z racji zdobytego przez lata doświadczenia agencje eventowe posiadają bardzo cenną wiedzę, którą warto wykorzystać. Bardzo dobrze, że ktoś wreszcie to zauważył i zasięgnie opinii wśród osób mających z taką materią do czynienia zawodowo.

Spotify Top 100