Mam smaka na Młodego Matczaka. Mata będzie miał swój zestaw w McDonalds!

Do oferty restauracji McDonalds dołącza “Zestaw Maty”. Młody raper idzie więc w ślady BTS, Robina Schulza czy Travisa Scotta.

nastia

Mata jest jedną z postaci na polskiej scenie, którą będą wspominać nasze dzieci. Młody artysta bywa kontrowersyjny, a zarazem gromadzi duże grono fanów. Młody Matczak nie boi się nowych wyzwań, a przez ostatni rok udało mu się zrobić dużo przełomowych rzeczy. Poruszył on polskie media “Patointeligencją”, a po czasie wydał odpowiedź na to, co się działo w czasie szumu wokół tego utworu. W teledysku do “Patoreakcji” zobaczymy znane, w czasem i kontrowersyjne twarze, m.in. Martę Linkiewicz.

Passę “intrygujących” postaci w wideo do jego utworów podtrzymuje Young Leosia w “Kiss Cam”, które promuje wydany we wrześniu album “Młody Matczak”.

nastia

Szum wokół siebie Mata zrobił również największym w historii polskiego rapu solowym koncertem. Przy takim rozgłosie na pewno nie brakuje propozycji reklamowych. Jedną z tych, która doszła do skutku jest kampania przy współpracy z siecią restauracji szybkiej obsługi McDonald’s.

nastia

Tego w Polsce jeszcze nie bylo

Co prawda produkty sygnowane celebrytami miały już miejsce w naszym kraju (pamiętamy lody Dody), jednak boom na nie w ostatnich latach powrócił. Po części kolejne działania są następstwem lodów Ekipy, jednak tak złożonej kampanii reklamowej z McDonald’s w Polsce nie miał jeszcze nikt. Na mediach społecznościowych marki oraz rapera pojawiły się materiały zwiastujące to wydarzenie.

Młody Matczak jest pierwszym Polakiem, który zyska sygnowany swoim brandem zestaw z własną kanapką – a jest nią potrójny cheeseburger. Dlaczego aż potrójny? 3 to charakterystyczna cyfra w twórczości Maty, nawiązująca do formacji Gombao 33. W ramach zestawu zjemy również frytki czy napijemy się Matczak Latte (Vanilla Matcha Latte). Jednak na tych produktach prawdopodobnie nie kończy się specjalna oferta. Więcej szczegółów dotyczących oferty ujawnia również krążąca po sieci partia naklejek zaprojektowanych pod tę współpracę.

Kiedy wybrać się do Maka?

Cała gama produktów będzie dostępna od 18 października we wszystkich restauracjach na terenie naszego kraju. Za zestaw z kawą, ch33seburgerem i średnimi frytkami zapłacimy 18 zł. Zestaw Młodego Matczaka będzie dostępny do 21 listopada.

McDonald x EDM

Każdy słyszał o BTS Meal, burgerze Travisa Scotta, a teraz mamy lokalnego Matę, ale reprezentanci muzyki elektronicznej też mają czym się chwalić w tym temacie. Swój zestaw w niemieckim McDonaldzie tego lata miał… Robin Schulz. Producent sygnował swoim nazwiskiem ostre nuggetsy serwowane z oryginalnym sosem “Rob’s Barbecue”. Dodatek do kurczaków jest ostrą salsą, która ciekawie komponuje się głównym daniem. Dzięki kampanii reklamowej wizerunek Schulza był widoczny w lokalach na terenie całych Niemiec.

https://www.youtube.com/watch?v=UsusxlorOUY

nastia

nastia

nastia

Total
28
Shares
☕ Postawisz nam kawusię?