Tune Of The Year

Piosenki EDM w telewizyjnych reklamach to prawdziwy temat rzeka. Dobrze pamiętamy, jak swego czasu Tymbark reklamował swój nowy produkt utworem Flume’a w tle. O tym i wielu innych przykładach elektroniki w blokach reklamowych pisaliśmy już na naszych łamach.

Niezbyt często zdarza się jednak, że w celu zareklamowania danego produktu są używane klubowe utwory z polskiego podwórka. Tą zasadę postanowiła nagiąć sieć komórkowa Heyah, która w swojej najnowszej reklamie użyła utworu… DJa Hazela.

…że co?

W ramach nowej kampanii reklamowej heyah_01 utwór pojawiający się w telewizyjnej reklamie mocno przykuł naszą uwagę. Po sprawdzeniu czy to, co zobaczyliśmy, aby na pewno nie jest primaaprilisowym żartem, okazało się, że nasze uszy nas nie zawodzą.

W reklamie pojawił się bowiem utwór “Everybody Jump“, za który odpowiada DJ Zebulon.

Kawałek na polskiej scenie klubowej spopularyzował DJ Hazel. Utwór znany już jako “Sprężynka” jest przez wielu słuchaczy (niesłusznie zresztą) przypisywany właśnie polskiemu DJowi.

Wróćmy jednak do samego utworu – w reklamie w rytm tańczy robot, będący swego rodzaju maskotką tej kampanii. Trzeba oddać twórcom reklamy, że poszperali naprawdę głęboko – wszak użycie takiego a nie innego motywu do szablonowych ruchów nie należy.

Zdajemy sobie sprawę jednak, że wielu z Was jeszcze oglądających telewizję może cierpieć przy okazji zapoznawania się któryś już raz z tą reklamą. Te osoby odsyłamy do podmiotów odpowiedzialnych za kampanię, a są nimi departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją VML Y&R.

Reklamę możecie obejrzeć poniżej.

Tune Of The Year