Melo.Kids kolejnymi Polakami w labelu NCS. “My Love” docenili Don Diablo i Nicky Romero!

Melo.Kids wspólnie z Emdim wydali wspólny numer w popularnym labelu NoCopyrightSounds. “My Love” przekroczyło już granicę 500 tysięcy wyświetleń.

nastia

Label No Copyright Sounds posiada ponad dwadzieścia trzy miliony subskrypcji na YouTube. Jest to więc świetne miejsce dla producentów do wypromowania swoich tracków. Na dodatek – jak sama nazwa wskazuje – ludzie mogą używać muzyki z tej wytwórni bez żadnych zobowiązań. Dzięki temu utwory z NCS często i gęsto pojawiają się w filmach największych twórców video. Tak się dobrze składa, że właśnie mamy taki powód do radości – w kultowym labelu swój debiut zaliczyli Melo.Kids.

Owocem współpracy zamaskowanego duetu i mającego już doświadczenie w tym labelu Roberta Gackowskiego aka Emdi jest future house’owy numer o tytule “My Love“. Utwór już kilka miesięcy temu uzyskał support samego Don Diablo, natomiast w ubiegłym tygodniu dołączyli do niego Nicky Romero i Yves V. Nie jest to specjalnie zaskakujące – sam numer można swobodnie określać jako imprezowy banger.

nastia

Co ciekawe, utwór w ciągu pierwszych dwóch dni po premierze miał na swoim koncie ponad 300 tysięcy wyświetleń. Obecnie ma ich pół miliona i znając zasięgi NCS, licznik nie zatrzyma się na tej liczbie. Warto więc sprawdzić ten numer już teraz – chociażby po to, aby z czystym sumieniem powiedzieć “przed milionem!“.

nastia

nastia

Total
12
Shares
☕ Postawisz nam kawusię?