Beatport pierwszym sklepem muzycznym, w którym zapłacisz Bitcoinem

Kultowy już sklep postanowił pójść z duchem czasu. Wkrótce będzie można płacić tam za muzykę za pomocą Bitcoina – ale to nie wszystko.

silesia beats

Beatport postanowił postawić nowe kroki w swoim rozwoju. Kultowy już sklep muzyczny zadeklarował się bowiem, że będzie przyjmował płatność przy pomocy jednej z kryptowalut. Jednak to nie wszystko – serwis również zdecydował się dodać cegiełkę do aktualnego boomu na NFT. W tej formie zostanie wydana kompilacja łącząca muzykę i sztuki wizualne.

Pod materacem trzymam Bitcoina

Nie bez powodu jako tytuł tej sekcji został przytoczony fragment utworu “Kryptowaltuty”. Już od czerwca Beatport będzie akceptował płatności za pomocą Bitcoina. Sklep ten będzie pierwszym digitalowym sprzedawcą muzyki, który będzie przyjmował taką formę zapłaty za swoje dobra. Aby stało się to możliwe, Beatport nawiązał współpracę z Crypto.com.

silesia beats

Kompilacja audio/video

Boom na sztukę dystrybuowana przy pomocy NFT widać wszędzie. W ten trend również wpasowuje się Beatport, który zapowiedział wydanie kompilacji audio/video. “Music For Future Dance Floors“, bo tak ona będzie się nazywała, zostanie wydana już 23 Kwietnia. Znajdziemy na niej zbiór niewydanych do tej pory utworów stworzonych przez śmietankę elektronicznej sceny podczas lockdownu. Na wirtualnym krążku znajdziemy twórczość od artystów takich jak Sasha, Charlotte de Witte, Boyz Noize, Pan-Pot, Sama’ Abdulhadi, Alignment, Third Son, Anna Lann oraz Risa Taniguchi. W ramach komplikacji również otrzymamy nową współpracę Nica Fanciulli i Aleca Monopoly o nazwie “Sold As Seen”. Za część wizualną odpowiada Leif Podhajsky, którego psychodeliczny styl możecie kojarzyć z grafik dla Bonobo, Tame Impala i Mount Kimbie.

Pierwsza, nie ostatnia

Kompilacja będzie sprzedawana w formie “mini-dropów”, które zostały wycenione na $303 (~1150 zł). Po dziesiątej aukcji będzie możliwy zakup pełnego wydania, wraz z dodatkowym utworem oraz możliwością uczestniczenia w występach artystów, którzy wzięli udział w tym projekcie. Zysk będzie przekazany na cele charytatywne. CEO Beatporta, którym jest Robb McDaniels twierdzi, że nie jest to jedyna ich akcja w tym kierunku i widzi w tym dużo możliwości do rozwoju. Więcej informacji na temat dropu “Music For Future Dance Floors” znajdziecie na stronie Crypto.com.

ultra

kalendarz

Total
6
Shares
☕ Postawisz nam kawusię?