chilwagon

Chillwagon zmienia się w SpaceRange. Pierwszy album labelu po zmianach już na streamingach

Chillwagon niespodziewanie zmienił nazwę całego labelu oraz zapowiedział huczne plany. Na światło dzienne w 2022 roku wyjdzie 10 albumów.

nastia

W ostatnich latach wiele firm decyduje się na rebranding. Jest to nic innego jak odświeżenie wizualne, a także często strategicznego marki. Na ten krok zdecydował się także chillwagon. Label niespodziewanie parę dni temu zmienił nazwę strony internetowej oraz szatę graficzną w social mediach. Agencja zapowiedziała huczne plany oraz nowych artystów.

Dziesięć albumów do końca roku

Agencja będzie od teraz nosiła nazwę SpaceRange. Powodem zmiany nazwy ma być zapobiegnięcie kojarzenia się marki wyłącznie z zespołem chillwagon. Wytwórnia zamierza poszerzyć zakres swojej działalności – ma przede wszystkim poszukiwać nowych artystów i pomagać im w wejściu na rynek muzyczny. Warto dodać, że label w planach na 2022 rok ma wydanie dziesięciu długogrających albumów.

nastia

Jara nas estetyka kosmiczna. Mierzymy najwyżej. W każdym naszym artyście widzimy gwiazdę.

– odpowiedź ze stories SpaceRange na Instagramie nt. znaczenia nowej nazwy

Huczne otwarcie

Zmian nazewnictwa nie uniknął również kanał na YouTube, na którym pojawił się pierwszy singiel chillwagonu po półrocznej przerwie. W tracku pt. „3wagon” wziął udział ReTo, Borixon oraz… Tede, który do ekipy Borygo dołączył w ubiegłym roku. Za produkcję bitu odpowiada SecretRank, a mix i mastering to zasługa DJ Johny’ego. Teledyskiem zajęła się ekipa H D S C V M. Razem z singlem otrzymaliśmy informacje, że w najbliższy piątek usłyszymy pierwszy nowy album.

nastia

Zaskakujące collabo

W piątek w nocy okazało się, że pierwszy album spod stajni SpaceRange to wspólny album ReTo z ZetHą. Nowy singiel, jak i cały krążek nazywa się „BON APPETIT”.

Razem z wcześniej wymienionym trackiem dostaliśmy na kanale Igora drugi promujący wydawnictwo utwór pt. „Loca”. Na featuringu wystąpił reprezentant GM2L, Kronkel Dom.

Wspólny krążek możemy w całości przesłuchać na platformach streamingowych, aczkolwiek o północy wystartowała również przedsprzedaż fizycznych egzemplarzy. Płytę można kupić w sklepie SpaceRange. Album składa się z 9 piosenek, a wysyłka rozpocznie się 29 marca.

BON APPETIT nie odnosi się do tematyki kulinarnej. Tytuł jest symboliką połączeń składników, które choć na pozór wydają się chaotyczne, finalnie dają spójną całość. Nakład płyty jest ściśle limitowany.

– opis albumu od wydawcy

nastia

Total
5
Shares
☕ Postawisz nam kawusię?