W nagłówku nie ma ani grama przesady – dzisiejsze ogłoszenia zaskoczyły nawet nas. Sami pamiętamy przecież bookingi z poprzednich lat, kiedy impreza nazywała się jeszcze Beach Party Trzcianka. Najwyraźniej organizatorzy imprezy postanowili – przy okazji rebrandingu, o którym pisaliśmy kilka dni temu – rzucić jeszcze większe wyzwanie innym EDMowym eventom w Polsce. Wskazuje na to opublikowana dziś pierwsza faza lineupu, która zawiera artystów nierzadko tworzących grono headlinerów czołowych europejskich eventów.
Salvatore Ganacci
O godzinie 10:00 poznaliśmy pierwszego artystę – jest nim Salvatore Ganacci. Wiele o nim mówić nie będziemy – niech o całokształcie świadczą jego czyny, przykładowo z ubiegłorocznej edycji Tomorrowland.
Na własnej skórze o jego scenicznych umiejętnościach będzie można się przekonać w sobotę, 27 czerwca.
Headhunterz
W samo południe do lineupu dołączył Headhunterz. W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy można było go usłyszeć w naszym kraju kilkukrotnie, natomiast my mieliśmy przyjemność posłuchać jego występu również w Holandii, podczas ubiegłorocznej edycji Qlimax’u. Willem zatrzęsie plażą nad jeziorem Logo w piątek, 26 czerwca.
Brooks
Ostatnim, ogłoszonym o godzinie 14:00 gościem jest Brooks. Ten pan jest dobrze znany wśród entuzjastów future house’owych brzmień. Na jego koncie są chociażby współprace z takimi artystami, jak Martin Garrix czy David Guetta. Thijs już od dłuższego czasu nie grał w naszym kraju – a wizyta w Trzciance będzie odpowiednią okazją na powrót nad Wisłę. Jego występ przewidziany jest na piątek, 26 czerwca.
Zbierając to wszystko do kupy – pierwsza faza lineupu Heartbeat Festival wygląda następująco:
Brooks
Headhunterz
Salvatore Ganacci
Rusza sprzedaż biletów!
Rozpoczęła się również sprzedaż biletów. Ceny w pierwszej puli wyglądają następująco:
79 zł – piątek
99 zł – sobota
159 zł – piątek + sobota
79 zł – camp
229 zł – piątek + sobota + camp
249 zł – piątek VIP
249 zł – sobota VIP
Wejściówki zakupicie na stronie heartbeat.abilet.pl.
Portal Shining Beats z dumą obejmuje patronatem medialnym Heartbeat Festival.
foto: ErZet Arts