Polskie labele z muzyką elektroniczną w ostatnim czasie są raczej w odwrocie. Ostatni tak duży twór na naszej scenie – FRKNTN – podczas pandemii znacząco ograniczył swoje działanie. Z kolei miejsca takie, jak XONI Records czy Phatbull żyją swoim życiem i raz na czas wydają nowe kawałki. Warto jednak zwrócić uwagę na typowo house’ową część polskiego rynku, bo tutaj zanosi się na to, że jeden z graczy wzmocni swoją pozycję. Taste The Music – bo o tej wytwórni mowa – rozpoczyna 2024 rok z naprawdę grubej rury, a według zapowiedzi ma być w dalszej części roku nie mniej ciekawie.
House’owy label zgłasza swoje aspiracje
Wytwórnia, którą założyli Tommy Gustav z projektu Groove Cocktail oraz Loui PL, znany chociażby z formacji Loui & Scibi, działa od 2012 roku. Na przestrzeni tego czasu wydawali tam w głównej mierze polscy producenci muzyki house – między innymi sami założyciele, ale także Weikum, Miqro, Folkness czy Matthew Clarck. Niejednokrotnie zdarzały się tam również wydania zagranicznych twórców – ale żadne z nich nie miało takiej siły rażenia, jak to, co otworzyło katalog labelu na rok 2024.
Już ostatni rok był naprawdę mocny w wykonaniu Taste The Music. Wydawane tam kawałki niejednokrotnie wbijały się na czołowe pozycje w rankingach Traxsource, naczelnego internetowego sklepu z muzyką house. Z pewnością mocna pozycja wytwórni zbudowana w ostatnim czasie pomogła w tym, aby do grona producentów wydających w polskiej oficynie dołączył Jerry Ropero, ikoniczna postać europejskiej sceny.
Urodzony w Belgii hiszpański producent działa na scenie od lat 90. W 2005 roku z kolei ukazał się jego najbardziej rozpoznawalny kawałek, zatytułowany “Coraçao“. W międzyczasie ukazywały się także jego remiksy dla tak uznanych marek, jak Axwell, Eric Prydz oraz Robbie Rivera.
Twórca jest cały czas aktywny, a efektem tego jest pojawienie się w gronie artystów Taste The Music z nową muzyką.
Jerry odezwał się do nas na instagramie z informacją że bardzo imponuje mu nasze zaangażowanie, profesjonalizm i sposób w jaki prowadzimy wytwórnię oraz że poszukuje właśnie wytwórni, która wyda jego najnowszą produkcję a która jego zdaniem będzie pasować do naszego katalogu i filozofii. Po wymianie kilku wiadomości z nim nie mieliśmy żadnej wątpliwości, że będzie to owocna współpraca dla obu stron.
Taste The Music
Letni house w sam raz na mrozy
Singiel nazywa się “We Need Us” i jest miłym, letnim house’owym kawałkiem, który ukazuje się trochę na przekór panujących u nas mrozów. Przede wszystkim jednak jest to prawdopodobnie największe wydanie w historii labelu Taste The Music, który ma nie zwalniać tempa.
Plany na najbliższy okres są równie ambitne co do tej pory. Nadal chcemy przyciągać i współpracować ze znaczącymi postaciami tej sceny. Mamy już parę ciekawych nazwisk jednakże nie chcemy na razie tego zdradzać. Dodatkowo intensywnie pracujemy i dopinamy ostatnie szczegóły odnośnie naszego flagowego wydarzenia Taste The Music at The Castle w Rydzynie (koło Leszna) gdzie w tym roku mamy zamiar równie mocno zaskoczyć naszych fanów i słuchaczy!
Taste The Music
Trzymamy za słowo, jednocześnie zachęcając do sprawdzenia nowej propozycji ze stajni Taste The Music. Odsłuch znajdziecie poniżej – a jeśli ktoś będzie chciał wesprzeć polską wytwórnię i samego twórcę tego utworu, to zawsze ma możliwość zakupu “We Need Us” w sklepie Traxsource. W innych sklepach z muzyką oraz na platformach streamingowych kawałek będzie mieć swoją premierę 25 stycznia.