Jonas Aden in Studio

Jonas Aden z mocnym uderzeniem. Na rynek wjeżdża własna wtyczka VST oraz charytatywny merch!

Norweski producent aktywnie prowadzący swój kanał na YouTube ogłosił premierę Biggifier – nowej wtyczki VST.

kalendarz

Trzeba przyznać, że dawno nie uświadczyliśmy pluginu VST sygnowanego logiem topowego producenta. Przypadków podobnych do legendarnego Sausage Fattener od Dada Life było conajmniej kilka, jednak trochę kartek z kalendarza zdążyliśmy już od tamtego czasu zerwać. Jonas Aden zakończył ten stan rzeczy proponując Biggifier, mało tego – zapowiedział na przyszły tydzień premierę swojego pierwszego merchu. Co warto podkreślić – dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na fundacje charytatywne zajmujące się zdrowiem psychicznym.

Nowa wtyczka…

Tyle w skrócie – ale czym jest Biggifier? Ano już sama nazwa powinna wskazywać, do czego dana wtyczka ma służyć. Oprogramowanie łączy w jednym pokrętle ponad 10 efektów dźwiękowych oraz wiele szablonów dostosowanych do szerokiego wachlarza brzmień i instrumentów. Prace nad narzędziem zaangażowały najlepszych developerów wtyczek dźwiękowych i trwały ponad rok. Produkt zdążył zebrać rekomendacje od The Chainsmokers, Brooksa czy NOTD i można go nabyć pod tym linkiem.

emuze.me

…a także merch

Pod koniec wideo-omówienia wtyczki, które pojawiło się na kanale Jonasa, pojawiła się informacja o premierze jego pierwszego oficjalnego merchandisingu. Norweg zdradził, że nad ubraniami i gadżetami od dłuższego czasu pracowało wiele osób. Artysta nie kryje podekscytowania faktem wypuszczenia dwóch dużych przedsięwzięć w bliskim czasie – i nie sposób się temu dziwić.

Kolejną wartą uwagi informacją jest fakt, że cały dochód ze sprzedaży będzie przekazywany na fundacje zajmujące się zdrowiem psychicznym. Dla zainteresowanych wsparciem tej szczytnej idei – podczas załączenia kolekcji również będzie obowiązywać czterdziestoprocentowy rabat. Co więcej – jeśli jesteś producentem, to masz gwarantowany feedback do twojej muzyki od samego Jonasa Adena. Warunkiem jest zakup w ciągu 3 dni od startu sprzedaży. Interesanci z mniej zasobnym portfelem też mogą spróbować swych sił w giveawayach, które będą miały miejsce w okolicach premier obydwu produktów – powodzenia!

ultra

emuze.me

Total
9
Shares
☕ Postawisz nam kawusię?