kontakt

Niewiele osób na naszej scenie można określić mianem “człowieka orkiestry”. Na pewno do tego niewielkiego grona możemy zaliczyć Maro Music. Fanom EDMu dał się poznać przez wspólne numery ze Skytechem, z którym wyprodukował między innymi remix “Invisible Dress” dla sanah, za który zresztą niedawno odebrał podwójną platynę.

Nie samą elektroniką człowiek żyje – dołóżmy więc do tego parę faktów z innych nurtów. Mowa bowiem o współtwórcy soundtracku do Cyperpunka 2077, właścicielu marki Bettermaker zajmującej się produkcją sprzętu hi-end oraz człowieku kooperującemu z potężnymi markami takimi jak Absolut, Jaguar, BMW czy Coca-Cola. Jednak Marek przede wszystkim jest znany w rapowym światku. Z jego usług oraz produkcji korzystali zagraniczni jak i polscy artyści – zaczynając od Wileyego i Wu-Tang Clanu skończywszy na Borixonie, Margaret czy JWP / BC.

Drugi singiel zapowiadający projekt

O tym że Maro zamierza wydać swój debiutancki album, było wiadomo już od jakiegoś czasu. Pierwszy numer, który zapowiadał krążek, pojawił się 3 tygodnie temu. Był to “Never Give Up”, w któym udzielił się angielski raper Deadly Hunta, który współpracował z Walaszkiem już przy “When It’s War” z wcześniej wspomnianego Cyperpunku.

W mediach zawrzało jednak w momencie kiedy na świat wyszła informacja że członkowie Wu-Tang Clanu nagrają wspólny numer z polskim producentem. Tak też się stało i w sieci pojawiło się “Throwback Boogie”.

Drugi singiel z udziałem Ghostface Killah i Raekwona z albumu “Rejects” jest kontynuacją historii, którą poprzedzało “Never Give Up”.

Tym razem jako pomocnik Maro – przemytnika i człowieka od zadań specjalnych, wyruszamy w kierunku wschodniego wybrzeża, by po katastrofie naszego statku kosmicznego trafić na GHOSTFACE’A oraz RAEKWONA, którzy wcieli się w rolę… sprawdźcie sami.

To już Audio Musical, nie zwykły album

Poza tym, że Marek Walaszek jest odpowiedzialny za instrumentale, zrealizowanie niektórych części wokali aż po mix i master to wymyślił cały koncept na ten krążek, który będzie miał formę nowoczesnego słuchowiska. Producent jak i postacie na featuringach są w alternatywnym świecie, gdzie dla przykładu – Deadly Hunta jest rewolucjonistą, a Ghostface Killah… wujkiem samego zainteresowanego.

Album jest obecnie promowany głównie w stolicy. Przy Rondzie Waszyngtona znajdziemy wielki mural z oprawą graficzną projektu, natomiast kompleks ledboardów zapowiadających “Rejects” znajdziemy przy Rondzie Dmowskiego oraz w podziemiach Metro Świętokrzyska.

Premiera jest zaplanowana na czerwiec tego roku. Oprócz wyżej wymienionych gości z dwóch pierwszych singli na krążku pojawią się jeszcze m.in.: Killah Priest (USA), Cappadonna (Wu-Tang Clan / USA), P Money (Anglia) czy Awich (Japonia). Jeśli chcecie obserwować dalsze ruchy dotyczące projektu Maro, obserwujcie instagramowy profil jego oraz dedykowany – @rejects.tech. Z kolei najnowszy kawałek z projektu możecie sprawdzić poniżej.

kontakt