Tegoroczna edycja Mamry Festival (spadkobiercy Beach Party Węgorzewo) stoi pod znakiem zdecydowanej zmiany podejścia do bookowania artystów. W tym roku na plaży nad jeziorem Mamry wystąpią nie tylko topowe polskie postaci sceny EDM, ale także reprezentanci popu i rapu. Powstanie więc naprawdę różnorodna mieszanka postaci mających na swoim koncie niemałe liczby – a część z nich także ogólnopolską rozpoznawalność.
Podobnie jak w przypadku Heartbeat Festival 2022 jakiś czas temu, tak teraz postanowiliśmy sprawdzić najbardziej rozpoznawalne przeboje 11 głównych artystów z lineup’u Mamry Festival 2022. Czego możemy się spodziewać w Węgorzewie? Sprawdźmy to na Spotify!
Bryska
- “Odbicie (Mark Neve Remix)” – 8,3 mln
- “lato (pocałuj mnie) (MANDEE Remix)” – 7,5 mln
- “mam kogoś lepszego (Skytech Remix)” – 3,9 mln
Wac Toja
- “Nasze lato (z Kizo)” – 28,4 mln
- “Kapitan” – 23,4 mln
- “Lucky Punch (z Kizo)” – 22,3 mln
Smolasty
- “Duże oczy (Smolasty feat. Tribbs, Pedro & francis)” – 47,9 mln
- “Uzależniony” – 14,1 mln
- “Pijemy za lepszy czas (feat. 730Huncho)” – 13,4 mln
DJ Kuba & Neitan
- “No Boyfriend (with Sak Noel)” – 12,6 mln
- “Helicopter (VIP Edit) (feat. Kris Kiss)” – 12,3 mln
- “Cream (z Bounce Inc.)” – 7,3 mln
Skytech
- “Fuego (with R3HAB)” – 39 mln
- “Everything (with R3HAB)” – 29,2 mln
- “Kundalini (with Headhunterz)” – 26,7 mln
Viki Gabor
- “Superhero” – 13,9 mln
- “Ramię w ramię (z Kayah)” – 12,9 mln
- “Getaway” – 9 mln
Kubańczyk
- “Lady Pank” – 9,9 mln
- “Ostatni raz zatańczysz ze mną (feat. Tribbs)” – 9,3 mln
- “Lady Pank 2” – 4,5 mln
Tribbs
- “Duże oczy (Smolasty feat. Tribbs, Pedro & francis)” – 47,9 mln
- “Whistle (with Laidback Luke)” – 32,2 mln
- “Ostatni raz zatańczysz ze mną (feat. Kubańczyk)” – 9,3 mln
Gromee
- “One Last Time (feat. Jasper Jenset)” – 20,3 mln
- “Górą Ty (Golec uOrkiestra & Gromee feat. Bedoes)” – 14,8 mln
- “Cool Me Down (with Inna)” – 10 mln
EMDI
- “Tokyo Drift” – 4,8 mln
- “Impossible (z HVSH)” – 4,3 mln
- “In The Air Tonight (z HVSH)” – 3,9 mln
Fafaq
- “Tiger (with R3HAB & Skytech)” – 22,2 mln
- “Devotion (with Bingo Players & Felguk)” – 20,8 mln
- “Sir Duke (with Firebeatz)” – 10,1 mln
foto: ErZet Arts