Zarówno muzykę i modę łączy to, że obie są dziedzinami związanymi ze sztuką. Utwory, jak i ubrania mogą być kierowane do mas, jak i poszczególnych, mniejszych grup ludzi. Na EDMowej scenie wielu artystów kreuje swój wizerunek na poszczególnych typach ubioru. Nieraz na największych scenach festiwali elektronicznych widzimy DJów ubranych w t-shirty luksusowych marek. Nazwy takich modowych gigantów można wymieniać i wymieniać, ale wielu z nas dzięki temu kojarzy między innymi Off-White. Brand znany z koszulek z charakterystycznymi strzałkami zdecydował się jeszcze bardziej zakorzenić się w EDMowym światku. Na światło dzienne wyszła współpraca między Off-White i Pioneerem.
Kontroler od Virgila Abloha
Virgil Abloh jest kojarzony nie tylko przez niemal każdą hypebestię. Twórca Off-White, poza zajmowaniem się kreacją swojej marki, został dyrektorem kreatywnym domu mody Louis Vuitton. Poza przygodą z projektowaniem ubrań, jest on również DJem. Abloh kumpluje się z wieloma artystami sceny elektronicznej, w tym między innymi z członkami Swedish House Mafii. To właśnie on pomagał przy powrocie legendarnego trio pod względem artystycznym (Ultra Music Festival 2018) czy swojego czasu grał przedpremierowo ich “Frankenstein”.
Tym razem jednak Virgil postanowił połączyć swoje pasje i siły z Pioneerem. Dzięki współpracy z producentem sprzętu DJskiego wyprodukowano specjalną, limitowaną wersję kolorystyczną kontrolera DDJ-1000. Od standardowej odmiany odróżnia ją czerwony kolor jednego z decków. Projektant marki Off-White na swojej wersji kolorystycznej konsoli również zaproponował alternatywną wersję logo “Sound Engineering”.
Medium, które łączy tak wielu z nas – teraz z nutką stylu. Moim zdaniem zarówno muzyka, jak i moda to wyjątkowe siły, które mają niesamowitą moc łączenia ludzi, pozwalając im wciąż wyrażać siebie.
Virgil Abloh
Nakład nowej wersji kolorystycznej DDJ-1000 jest limitowany. Listę sklepów, w których można nabyć kontroler znajdziecie na stronie producenta.
Nie tylko sprzęt
W ramach współpracy obu marek nie mogło zabraknąć nowej kolekcji ubrań. Głównym motywem serii jest fluorescencyjny, zielony kolor na czarnych lub białych tkaninach. Barwa ta została zainspirowana plikami technicznymi, które opisują wnętrze kontrolera. Na ubraniach nie mogło też zabraknąć przeprojektowanego, kultowego logo “Sound Engineering”. W ramach kolekcji zastosowano szereg zabiegów, które mają za zadanie przywoływać styl vintage. Oczywiście, jak zawsze w wypadku Off-White – ceny za ubrania nie są małe. Czapka z tej kolekcji dostępna jest w polskim sklepie Showroom, a jej cena to… 896 zł.