Duet RYSY powraca z nowym, trzecim już albumem zatytułowanym „4GIVE”. Jest to wydawnictwo, które ma być ukłonem w stronę brzmień lat zerowych. Warszawska formacja zapowiada, że w nowym materiale znajdą się różnorodne gatunki muzyczne, takie jak techno, acid techno, trance, a także łagodniejsze brzmienia tech house’u. Na albumie znajdziemy dziewięć utworów, w których melodyjność miesza się z progresywnymi, tanecznymi rytmami. Już teraz dostępny jest pierwszy utwór zapowiadający wydawnictwo i noszący tytuł “PLUR”.
RYSY wydają album i ruszają w trasę
Premiera „4GIVE” jest zaplanowana na 1 stycznia 2025 roku – wyda go Dyspensa Records. Jednakże już w tym roku słuchacze będą mieli szansę usłyszeć nowy materiał na żywo. w Wojciech i Łukasz ruszają bowiem w trasę koncertową, która potrwa od 9 listopada do 7 grudnia. W ramach tej trasy RYSY odwiedzą pięć polskich miast. Na pierwszy ogień idzie Poznań – tamtejszy koncert odbędzie się 9 listopada w klubie Tama. Następnie panowie odwiedzą Kraków (10.11, Hype Park), Gdańsk (16.11, Plenum), Wrocław (21.11, Terminal) i Warszawę, gdzie 7 grudnia w klubie OCZKI odbędzie się finałowe wydarzenie. Wejściówki na koncerty znajdziecie pod tym linkiem.
Każdy z występów ma być wyjątkowy – anturaż ma nawiązywać do surowego, mocnego stylu duetu, a także do idei, które inspirowały twórców podczas tworzenia „4GIVE”. Na scenie zabrzmią zarówno nowe kompozycje, jak i starsze, dobrze znane fanom utwory, co powinno stworzyć wyjątkowy klimat tych występów. W każdej z lokalizacji ma być także dostępny merch stworzony specjalnie z myślą o trasie. Będzie również opcja zakupienia fizycznej edycji albumu, która – przypomnijmy – ukaże się na streamingach z początkiem 2025 roku.
RYSY to zespół, który zdobył uznanie krytyków i publiczności dzięki albumowi „4GET”. Dzięki niemu duet zgarnął Fryderyka w kategorii „Muzyka Elektroniczna” oraz Munoludy w kategoriach „Zespół Roku” i „Utwór Roku”. Zespół liczy, że najnowsze wydawnictwo osiągnie podobny sukces.
Portal Shining Beats objął trasę “4GIVE” patronatem medialnym.