Nowy gracz na rapowej mapie eventowej. Twórcy Sunrise Festival prezentują Sun Festival!

Agencja MDT Production, odpowiedzialna za Sunrise Festival, postanowiła zorganizować rapowy event. Oto pierwsze informacje o Sun Festival!

nastia

Scena festiwalowa w ostatnich latach mocno się rozrosła. Dziś mamy do czynienia z szerokim wachlarzem wydarzeń, które zawierają artystów z Polski i z innych stron świata, reprezentujących różne gatunki. Co więcej, coraz więcej agencji eventowych stawia na produkowanie kilku imprez naraz – każdą z innego świata muzycznego. Do tego grona od dziś dołączają twórcy Sunrise Festival i ASOT 1000 Poland – MDT Production.

O ich najnowszym projekcie – Sun Festival, dowiedzieliśmy się w poniedziałek za sprawą mediów społecznościowych. Czego możemy się spodziewać po nowej marce na eventowej mapie Polski?

nastia

Grafika zaczerpnięta z oficjalnego facebooka Sun Festival

Nowa marka na eventowej mapie Polski

Na social mediach nowopowstałego festiwalu, pojawiła się grafika z enigmatycznym hasłem “Jedyne słońce, które świeci w nocy”. Nieco więcej powiedziało nam zdjęcie w tle na facebook’owej stronie – stamtąd dowiedzieliśmy się, że wydarzenie będzie trwać 3 dni (od 29 do 31 lipca 2022 roku) oraz że będzie to event stricte rapowy. Znana jest także lokalizacja – będzie nim kołobrzeskie Podczele, czyli dom odbywającego się w weekend poprzedzający nową imprezę Sunrise Festival.

nastia

Sun Festival będzie najprawdopodobniej pierwszym tego typu wydarzeniem w naszym kraju, oferującym pole namiotowe. Fani rapu zagoszczą tam, gdzie kilka dni wcześniej będą spać fani elektroniki – czyli do miasteczka SunCity. Planowana jest także strefa dzienna, która przyciągać szeroką ofertą gastronomiczną, a także Strefa Gamingu i Strefa Mody.

Sprzedaż biletów ruszy 24 marca o godzinie 14:00 pod tym linkiem. Natomiast pierwsze nazwiska z lineup’u poznamy 22 marca. Już teraz jednak możemy się domyślać, kto w Podczelu wystąpi. Gdy wejdziemy na profil instagramowy i sprawdzimy zakładkę “Obserwowane”, odnajdziemy tam trójkę raperów z tak zwanej starej szkoły polskiego rapu: O.S.T.R., TEDE oraz Sokół.

Godnym zauważenia faktem jest sposób promocji jaki podjęła agencja MDT. Na instagramowej relacji mogliśmy dziś ujrzeć zdjęcia odliczania czasu wyświetlonego na budynkach w czterech miastach – Warszawa (Centrum Bankowo Finansowe “Nowy Świat”) , Szczecin (Muzeum Narodowe), Wrocław (Tarczyński Arena) oraz Poznań (Stadion Lecha Poznań). Dodatkowo, mapping był realizowany w Krakowie (Tauron Arena) oraz Łodzi (Centrum Nauki i Techniki EC1). Kiedy zegar dobił do zera, we wszystkich tych miejscach można było zobaczyć pierwszy spot Sun Festivalu.

Jesteśmy naprawdę ciekawi, jak MDT Production – agencja znana dotychczas głównie z EDMowych imprez – poradzi sobie na nowym polu. Ludzi znających rapowy rynek w ekipie mają, sami też mają niemal dwudziestoletnie doświadczenie w organizowaniu eventów – więc chyba będzie dobrze, nie?

nastia

nastia

nastia

Total
3
Shares
☕ Postawisz nam kawusię?