Tiësto może powtórzyć sukces “The Business” – a to za sprawą nowego singla z latynoską gwiazdą

Po międzynarodowym sukcesie “The Business”, Tiësto idzie za ciosem. Na rynku ukazał się właśnie jego pierwszy singiel w 2021 roku.

festivaland

Jednym z najpopularniejszych w tym roku tanecznych utworów bez wątpienia jest “The Business“. Zahaczający o slap house (cóż) singiel jest grany w radiostacjach niemal w każdym zakątku świata, ale również na festiwalach, o czym z pewnością mogliście się przekonać w ostatnich miesiącach. Sukces będącego pierwszym releasem Tiësto w Atlantic Records widać również na portalach streamingowych. Przykładowo, na Spotify “The Business” zostało odtworzone niemal 600 milionów razy.

Holendersko-kolumbijski collab

Czy sukces ten uda się powtórzyć Tijsowi przy okazji najnowszego singla? Jest to prawdopodobne, a mocno może przy tym pomóc głos latynoskich słuchaczy. Wskazujemy na tę część rynku muzycznego nie bez powodu – wszak do utworu “Don’t Be Shy“, który to jest pierwszym singlem Holendra w 2021 roku, dograła się Karol G, jedna z najpopularniejszych ostatnio latynoskich wokalistek.

festivaland

Karol G jest niesamowicie utalentowaną supergwiazdą i genialnie sprawdziła się w tej piosnce. Kiedy tylko usłyszałem jej gładki wokal w “Don’t Be Shy”, od razu wpadł mi w ucho. Bardzo się cieszę, że mogę podzielić się tym utworem z fanami nas obojga na całym świecie

Tiësto

Collab z klubową gwiazdą jest dla Kolumbijki o tyle przełomowy, że jest to pierwszy jej utwór w języku angielskim.

pdc

Współpraca z Tiësto to jedna z największych i najpiękniejszych niespodzianek, jaka mi się przydarzyła w tym roku. Na mojej playliście jest wiele jego piosenek i często ich słucham. Kiedy dostałam propozycję, by z nim współpracować, a na dodatek zaśpiewać moją pierwszą piosenkę po angielsku, osiągnęłam najwyższy poziom ekscytacji. Po pierwsze to możliwość współpracy z Tiësto, po drugie okazja, by nagrać piosenkę w całości po angielsku. Zawsze chciałam być fani kojarzyli mnie ze śpiewaniem po hiszpańsku, ale uważam, że fajnie jest czasem poeksperymentować, poszerzyć horyzonty i spróbować trafić do innego odbiorcy

Karol G

W tym miejscu mamy niedobre wieści dla tych, którzy slapów nie cierpią – nowy singiel Tiësto jest bowiem osadzony właśnie w takich klimatach. Z drugiej strony jednak slap w stylu Tijsa nie jest tak generyczny, jak to bywa nieraz na światowej scenie, więc utwór ten wciąż wyróżnia się na tle innych radiówek.

To może być sukces

A jak z wynikami? Minęło kilka dni od premiery, a utwór wykręcił już niemal 20 milionów wyświetleń na YouTube, a także 6 milionów na Spotify. Warto przy tym podkreślić, że “Don’t Be Shy” nie zdążyło się jeszcze rozkręcić w stacjach radiowych, a i “The Business” na peak popularności musiało parę tygodni od premiery poczekać. Sprawa międzynarodowego sukcesu kolejnego utworu Tiësto jest więc otwarta.

Najnowszy utwór Tiësto możecie przesłuchać poniżej.

festivaland

Total
1
Shares
☕ Postawisz nam kawusię?