kontakt

Boiler Room to kultowa już seria, a teraz już marka promująca swoją nazwą sety i nie tylko. Na występy z charakterystycznym logo akcji w swoim muzycznym życiu trafił chyba niejeden z nas. Tłumy stojące za cenionymi artystami, grającymi w różnorodnych lokalizacjach na całym świecie? Ikoniczne występy, ciekawe b2b, osiągające miliony wyświetleń na YouTube? To właśnie jest to, z czym kojarzymy Boiler Room. Ponad 8 tysięcy występów, 5 tysięcy zaangażowanych artystów i 200 miast, na których terytorium nagrywano występy – to robi wrażenie. Czas jednak na dalszy rozwój. Marka ogłosiła, że ma nowego właściciela.

Nadeszły zmiany

Boiler Room został nabyty przez DICE, które odpowiedzialne jest za platformę umożliwiającą odkrywanie wydarzeń, szukanie transmisji na żywo i nabywanie na nich biletów. Fuzja ta, zdaniem obydwóch stron, ma dać mnóstwo możliwości. Połączenie technologii i systemu biletowania DICE oraz zasięgów i możliwości marki Boiler Room może przynieść coś większego. Otwierane są tym samym nowe drogi dystrybucji setów.

Nowi współpracownicy nie zapominają w zapowiedziach o artystach, wspominając o próbie lepszego wsparcia muzyków, z którymi współpracują. Obiecuje się wypłaty dla wszystkich, którzy mają okazję grać pod szyldem Boiler Roomu.

Kilka słów od twórców

Na temat zmiany wypowiedzieli się założyciele obu marek.

Jestem od lat fanem Boiler Room – są oni światowymi liderami w dostarczaniu fanom niesamowitych doświadczeń. Wraz z Blaise [CEO Boiler Room] rok temu dyskutowaliśmy, w jaki sposób jeszcze bardziej wesprzeć artystów. Im więcej rozmawialiśmy, tym bardziej byliśmy podekscytowani tym, że będziemy razem pracować. Kombinacja Boiler Roomu z dystrybucją, zasięgami i technologiami, jakie ma DICE tworzą istotne możliwości w zasięgu trwałego, przejrzystego i uczciwego modelu biznesowego.

Phil Hutcheon, CEO i założyciel DICE

DICE zbudowało niesamowitą platformę, która jest precyzyjnie skupiona na tworzeniu jak najlepszego doświadczenia, które mogą odbierać zarówno fani, jak i partnerzy wydarzeń. Ich aplikacja ma miliony fanów muzyki, którzy uzyskali dostęp do muzyki na żywo na całym globie. Moje doświadczenie podczas tego, jak rozmawiałem z Phillem [CEO DICE] było inspirujące i on nagle rozpoznał, jak ważny jest Boiler Room i ile potencjału my mamy. Głęboko myślę, że najlepszą drogą dla Boiler Room jest ewoluowanie poprzez nawiązywanie współpracy z firmą, która ma te same wartości, co my obecnie i zapewnia narzędzia, które przydadzą się nam do rozrostu w przyszłości. My przekazujemy własne mocne strony i oni też. DICE wierzy w moc Boiler Roomu, ale pozwala nam zostać niezależnym podmiotem. To pozwoli nam wejść w nową erę i stać się najlepszą wersją nas samych.

Blaise Belville, założyciel Boiler Room

Boiler Room w Polsce

Na naszym podwórku sety sygnowane okrągłym logo na swoim koncie mają między innymi Catz ‘n Dogz, Blazej Malinowski czy Ptaki.

Marka odwiedziła kilkukrotnie nasz kraj – przykładowo w Warszawie swój set nagrywał Seth Troxler, a w Krakowie duet Fjaak.

W Polsce marka współpracowała z takimi inicjatywami jak Instytut Festival…

…Wixapol czy Ballentine’s True Music.

Ostatnie sety z naszych terenów, które wylądowały na kanale Boiler Room, to występy z jednej z najciekawszych nowych miejscówek z nadmorskich miast. Mowa o Ulicy Elektryków w Gdańsku, gdzie niedługo wystąpią między innymi Tiga i Maya Jane Coles, o czym możecie przeczytać tutaj.

Boiler Room to nie tylko elektronika. Swój występ sygnowany tą marką ma nagrali polscy raperzy. Wśród nich Sokół, Pezet czy gościnnie PROBL3M.

kontakt