Co warto wiedzieć o The Other Side Of The Sun? Przedstawiamy kompendium wiedzy

W dniach 23-25 lipca w Podczelu odbędzie się “zastępcza” edycja Sunrise Festival. Przed Wami wszystkie istotne informacje o imprezie.

nastia

W piątek (23 lipca) w kołobrzeskim Podczelu startuje The Other Side Of The Sun – impreza mająca zastąpić przełożony na 2022 rok Sunrise Festival. Fani dobrej zabawy powoli już docierają do Kołobrzegu i okolic – a będzie ich każdego dnia na terenie imprezy maksymalnie 5 tysięcy. Zupełnie inaczej względem 2019 roku będzie wyglądać też kwestia wstępu na imprezę, a także ilość scen. O wszystkich istotnych rzeczach dotyczących mini-Sunrise’u przeczytacie poniżej.

Tekst jest oparty na opublikowanym na oficjalnej grupie Sunrise Festival na Facebook’u poście autorstwa najpiękniejszego Adriana Nijaka.

nastia

Ważne informacje o The Other Side Of The Sun

  • wydarzenie odbywa się w dniach 23-25 lipca na terenie lotniska w Podczelu/Kołobrzegu
  • bramy każdego dnia otworzą się o godzinie 18:00
  • w tym roku będą grać dwie sceny – Sun (trance, EDM) i Moon (house, tech house, deep house, techno)
  • godzinową rozpiskę występów (timetable) znajdziecie pod tym linkiem
  • bilety zakupione przez internet należy pobrać, wydrukować i zabrać ze sobą
  • by wejść na teren imprezy trzeba też pobrać, wydrukować, wypełnić i zabrać ze sobą oświadczenie w związku z pandemią COVID-19. Bez okazania go nie zostaniecie wpuszczeni! Szczegóły znajdziecie pod tym linkiem
  • w tym roku frekwencja jest limitowana (5 tysięcy osób każdego dnia)
  • najłatwiejszy sposób na dotarcie na miejsce samochodem to skręt w ulicę Kresową (wjazdowa do Podczela) z drogi krajowej nr 11
  • przy dworcu PKP i PKS są przystanki autobusowe, z których odjeżdża autobus Komunikacji Miejskiej numer 5, którym można dostać się do Podczela. Rozkład odjazdów z Kołobrzegu: [KLIK!] ; rozkład odjazdów z Podczela: [KLIK!]
  • w okolicach festiwalu organizatorzy przygotowali bezpłatny parking dla samochodów
  • w tym roku organizatorzy festiwalu NIE udostępniają pola namiotowego, noclegów, sanitariatów, dlatego zakwaterowanie należy zorganizować we własnym zakresie
  • w tym roku nie będzie specjalnych busów i dowozu na festiwal. Tę kwestię także należy zorganizować we własnym zakresie, choć w ogłoszeniach na grupie wiele osób oferuje swoje usługi komunikacyjne
  • odnośnie płatności na festiwalu – po przekroczeniu bram imprezy uczestnicy otrzymają opaski, które będzie można doładować w kasach (na dwa sposoby – gotówką lub kartą). Po doładowaniu opaska będzie portfelem, którym będzie można płacić zbliżeniowo za gastronomię. Będzie to jedyna forma płatności. Załadowane środki w piątek będzie można też wykorzystać w sobotę, ale tylko pod warunkiem, że opaska nie zostanie zgubiona
  • na terenie festiwalu będzie płatny depozyt o ograniczonej pojemności
  • bilety będą dostępne w kasach przed wejściem na teren festiwalu

foto: Gromysz

nastia

nastia

Total
12
Shares
☕ Postawisz nam kawusię?