kontakt

Tegoroczny sezon Formuły 1 trwa w najlepsze. W tę niedzielę czeka nas już dziewiąta eliminacja mistrzostw – na torze Red Bull Ring odbędzie się bowiem Grand Prix Austrii. Będzie to z pewnością interesujące widowisko pod względem sportowym (wszak w końcu, po kilku latach przerwy, mamy prawdziwą walkę o mistrzostwo), ale nie tylko. Uwagę fanów muzyki i festiwali może zwrócić bowiem pewien detal, który dla tego właśnie weekendu jest wyjątkowy.

Tomorrowland na bolidzie

Nieodłączną częścią wyglądu bolidów Formuły 1 są widoczni na karoseriach liczni sponsorzy. I właśnie tutaj tkwi sedno – bowiem w ten weekend na pojazdach teamu McLaren będzie można zobaczyć logo festiwalu Tomorrowland. Wszystko to za sprawą współpracy Belgów z koncernem tytoniowym British-American Tobacco (BAT), który odstąpił na ten weekend wyścigowy swoje miejsce na bolidach Lando Norrisa i Daniela Ricciardo na rzecz festiwalu. Celem ma być wsparcie sektora eventowego, który – o czym zapewne dobrze wiecie – nie jest w zbyt dobrej sytuacji. Jednym z głównych przykładów jest właśnie Tomorrowland, który w tym roku nie odbędzie się po raz drugi z rzędu.

McLaren to coś więcej niż partner w sportach motorowych. Łączy nas miłość do muzyki i innowacji, a to zapewnia nigdy wcześniej niespotykaną okazję do wypowiedzenia się. Wszystko to dla naszych kochających muzykę fanów wyścigów samochodowych, zapewniając tak potrzebne wsparcie dla branży eventowej

John Beasley, szef grupy ds. budowania marki British-American Tobacco

Tomorrowland będzie tym samym pierwszym festiwalem muzycznym, który będzie się promować w taki sposób. Logo eventu będzie można zobaczyć przez cały weekend na obydwóch bolidach teamu McLaren.

“Najszybsza ulotka świata”

Ta nietypowa akcja promocyjna jest związana z mającą miejsce już za dwa tygodnie wirtualną edycją wydarzenia, o której więcej przeczytacie pod tym linkiem.

Zawsze chcemy pomagać naszym partnerom, i chociaż Tomorrowland nie może odbyć się w formie fizyczne w 2021 roku, razem stworzyliśmy najszybszą na świecie ulotkę największego festiwalu online!

John Beasley, szef grupy ds. budowania marki British-American Tobacco

foto: McLaren F1

kontakt