Tomorrowland w ostatnim czasie dość często gości na naszych łamach. Powodem takiego stanu rzeczy jest chociażby fakt, że całkiem niedawno odbyła się zimowa edycja festiwalu. Poza tym, przed paroma dniami marka ogłosiła, że ze swoim kompletnie nowym konceptem zawita do Dubaju. Organizatorzy właśnie dają nam kolejny powód ku temu, aby o ich działaniach pisać. Nie jest to jednak tym razem nic związanego z artystami czy wystrojem imprezy – chodzi tym razem o sporą współpracę między twórcami imprezy a jedną z czołowych marek na świecie.
Wspólne wartości
W ostatnim czasie Coca-Cola ogłosiła, że łączy siły z Tomorrowland. Jedna z najpopularniejszych światowych marek w ramach współpracy ma między innymi zorganizować konkurs oraz transmitować sety z festiwalu. Partnerzy będą działać pod hasłem “FEEL Every BEAT of Tomorrow, TODAY”.
Coca-Cola i Tomorrowland wyznają podobne wartości. Należą do nich m.in. wspólnota, miłość i jedność. Thomas Oth, Dyrektor Krajowy belgijskiego oddziału Coca-Coli twierdzi, że współpraca marek utworzy “prawdziwą magię”.
Pasja napędza wszystko, co robimy w Coca‑Cola™, i nic nie pobudza ludzi do ruszania się, celebrowania i cieszenia się życiem, tak jak robi to muzyka na żywo. Muzyka, podobnie jak dzielenie się Coca‑Colą™, łączy ludzi, a kiedy połączymy te dwie rzeczy, otrzymamy prawdziwą magię. Wiemy też, że festiwale to coś więcej niż tylko muzyka. Chodzi o łamanie konwencji i otwieranie się na historie oraz doświadczenia, które przegapiliśmy w ciągu ostatnich dwóch lat.
Thomas Oth, Country Director, Coca-Col, Belgium
Z kolei Michael Willeke, dyrektor ds. zintegrowanego doświadczenia marketingowego stwierdził, że Coca-Cola była obecna podczas najbardziej kultowych momentów w historii muzyki na żywo, a Tomorrowland jest kolejną okazją do podtrzymania tej tradycji.
Coca‑Cola™ ma bogate dziedzictwo muzyczne i była obecna w najbardziej kultowych momentach w historii muzyki na żywo. Z przyjemnością ponownie przybliżymy słuchaczom nasze muzyczne lato, zaczynając od Tomorrowland. To będzie lato prawdziwej magii!
Michael Willeke, Integrated Marketing Experience Director, Coca-Cola, Europe
Wciąż wiemy niewiele
Coca-Cola nie zdradziła wielu szczegółów. Na chwilę obecną wiemy, że jednym z elementów współpracy będzie konkurs, którego zwycięzcy będą mieli okazję między innymi poznać nowych ludzi i podzielić się z nimi muzycznymi wrażeniami oraz zajrzeć za kulisy festiwalu. Coca-Cola ma być też odpowiedzialna za transmitowanie setów z Tomorrowlandu. Jest to świetna wiadomość dla tych, którym nie udało się nabyć biletu. A tych, zważywszy na fakt, że festiwal został wyprzedany w mgnieniu oka, jest z pewnością niemało.