Wiele osób jeszcze przetrawia informację o współpracy Euforia Festivals z United Music przy tegorocznej edycji Transmission, a tymczasem jej włodarz – Adrian Ratajczak – wyciąga kolejnego asa z rękawa. Swoją działalność rozpoczyna wytwórnia Euforia Music.
Od 2005 roku Euforia Festival w Boszkowie sukcesywnie staje się coraz ważniejszym miejscem dla miłośników trance i house. Po kilkudziesięciu zorganizowanych imprezach w plenerze oraz największych halach w Polsce oraz po starcie kariery producenckiej, onTune (Adrian Ratajczak) stawia kolejny krok w branży, zakładając własną wytwórnię – Euforia Music.
Długo trzymaliśmy to w tajemnicy i w końcu nadszedł ten czas. Z dniem 26 sierpnia startujemy z Euforia Music, niezależnym labelem, który będzie otwarty dla wszelakie gatunki EDM.
OnTune
Ma być różnorodnie
Jak widzimy, wytwórnia Adriana nie będzie opierała się wyłącznie na jednym gatunku muzycznym. Potwierdza to również jej pierwsze wydanie – oficjalny anthem Euforia Festival z 2021, czyli “Burger Cuts”. Mieszanka mainstage’owych rytmów, psy-trance oraz hardstyle jest zdecydowanie nietuzinkowa (warto dodać, że tytuł nawiązuje do restauracji Euforia Burger w Lesznie, prowadzonej przez onTune’a).
W ostatnich tygodniach to drugie ogłoszenie ze strony Euforia Festivals, które elektryzuje miłośników sceny klubowej w Polsce. Przypomnijmy, że 29 października br. w gdańskiej Ergo Arenie odbędzie się Transmission Festival (“Behind The Mask”), które ekipa onTune’a współorganizuje z United Music.
Załoga Euforii wzywa producentów do przesyłania produkcji, które mogą dołączyć do dyskografii Euforia Music:
Już teraz możecie wysłać swoje demo na euforiamusic@euforiafestivals.pl.
Zapewniamy, że każde demo zostanie przesłuchane i skontaktujemy się z wybranymi autorami.
OnTune
Czy label onTune’a osiągnie sukces? Czas pokaże, jednak my trzymamy kciuki za jak najlepsze wyniki Euforia Music.