Duet Galantis w ostatnich latach mocno zmienił brzmienie. Z progresywnych bangerów z 2014 roku nie zostało już nic – obecnie autorzy wielu światowych hitów jak “Runaway” czy “No Money” tworzą wciąż elektroniczne, ale jednocześnie bardzo radiowe utwory. Daje im to zresztą możliwość realizowania naprawdę spektakularnych projektów – a takim można określić współpracę z Nintendo. Owocem tego dealu jest najnowszy utwór Linusa i Christiana, który promuje nowy park rozrywki japońskiego twórcy gier i konsol.
Motyw z Super Mario
Najnowsza produkcja Szwedów, na której wokalnie udzieliła się brytyjska piosenkarka Charli XCX. to odświeżenie kultowej melodii z naszego dzieciństwa. Panowie na warsztat wzięli bowiem motyw z ogrywanej przez wielu z Was w dzieciństwie gry Super Mario.
Nadal nie wierzymy, że mieliśmy okazję pracować nad tak kultową piosenką, która odegrała tak ważną rolę w naszym dzieciństwie
Galantis
Do tytułu nawiązuje nie tylko główny motyw, ale również teledysk. Bohaterowie teledysku do “We Are Born To Play” przenoszą się bowiem do wirtualnego świata, którzy starsi gracze doskonale pamiętają z Super Mario. Nie brakuje bowiem charakterystycznych elementów rodem z kultowej gry.
Promocja parku rozrywki
Nowy utwór to nie tylko odświeżenie starego motywu – to także produkcja promująca park rozrywki Super Nintendo World. Atrakcje mają garściami czerpać z największych growych przebojów tego producenta. Budowa parku zaczęła się już w 2017 roku, zaś oficjalne otwarcie planowane jest na czas igrzysk olimpijskich w Tokio – a więc już na przełomie lipca i sierpnia.
Artyści EDM coraz częściej w reklamach
Ekspansja muzyki elektronicznej we wszelkiej maści kampaniach reklamowych trwa już od lat paru. W tym miejscu przypominamy nasze zestawienie 10 EDMowych utworów, które promowały różne produkty czy usługi. W historii tych piosenek z pewnością było jeszcze więcej – a teraz do tego grona dołącza nowy singiel duetu Galantis. Kto wie, który z elektronicznych aliasów trafi na reklamowe afisze w przyszłości…
fot. Sofia Carson