Spięcie na linii Marshmello – L’Oréal? Problemem… znak towarowy

Amerykańska gwiazda muzyki elektronicznej postanowiła walczyć o swoje, stając w szranki z potentatem na rynku kosmetyków.

2sher

Trzeba przyznać, że życie Marshmello w ostatnich tygodniach jest dość kolorowe – i to bynajmniej nie z powodu nowej muzyki. Całkiem niedawno złodziej ukradł mu wartą ponad milion złotych furę, a w międzyczasie zdobywca 11. miejsca tegorocznego DJ Mag Top 100 DJs prowadzi sprzeczkę prawną z potentatem na rynku kosmetyków – firmą L’Oréal.

Pierwsze pytanie, które przychodzi na myśl, brzmi “jakim cudem Mello widzi powiązanie i problem z francuskim koncernem”. Otóż wszystko rozchodzi się o niezarejestrowany jeszcze znak towarowy “The Marsh Mellow”. W marcu 2020 r. Urząd Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych otrzymał od L’Oreal wniosek o zarejestrowanie znaku towarowego „The Marsh Mellow”. Jednak 28 października Marshmello wniósł sprzeciw, żądając nieprzyznania tego znaku. Strona producenta argumentuje to – a jakże – podobieństwem do jego aliasu i całej identyfikacji wizualnej.

Mello chce sprzedawać kosmetyki

Wydawać by się mogło, że amerykańska gwiazda szuka zwady na siłę, bo przecież on i marka kosmetyczna działają w zupełnie innych branżach. Jak się jednak okazuje, Mello planuje rozszerzyć swoją działalność marketingową o – zgadliście – kosmetyki.

Marshmello, za pośrednictwem powiązanych podmiotów, sprzedaje lub zamierza sprzedawać produkty zdrowotne i kosmetyczne, w tym produkty do makijażu

Chociaż znak towarowy Marshmello nie obejmuje obecnie preparatów do makijażu, czy kosmetyków, złożył on wnioski o rejestrację „The Mello Brand”. Obejmowałaby ona różne marki towarów Mello w tym przykładowo perfumy.

Jak widać Christopher Comstock jest już nie tylko DJem i producentem. Jego pozycja na scenie pozwala mu zostać pełnoprawnym biznesmenem i w oparciu o swoją markę wchodzić w nowe sektory rynku, szukając zysku.

Czarno to widzimy… chociaż?

“Człowiek pianka” niewątpliwie ma duże możliwości finansowe, ale wydaje się, że w starciu z firmą, która generuje miliardy dolarów rocznie ma małe szanse na zwycięstwo. Jedno jest jednak pewne – ta sprawa jeszcze może potrwać, wszak L’Oréal ma na odniesienie się do sprzeciwu jeszcze miesiąc.

2sher

Total
1
Shares
☕ Postawisz nam kawusię?