Jeśli ktoś uważa, że Shining Beats to tylko portal internetowy, to jest w grubym błędzie. Oprócz Facebook’a i Instagrama rozwijamy także naszą gałąź video. Co prawda na YouTube ostatnio zbyt często nas nie ma (planujemy to zmienić!), ale za to coraz częściej możecie nas zobaczyć na TikToku. I nie jest to nasz marketingowy wymysł – idą za tym konkretne liczby.
Jesteśmy coraz silniejsi
Nasze konto na TikToku istnieje już od ponad roku, ale do końca sierpnia materiały pojawiały się tam raz na jakiś czas. Od samej końcówki wakacji jesteśmy tam jednak zdecydowanie bardziej aktywni – czego oznaką są wypuszczane codziennie materiały dotyczące muzyki. Skupiamy się tam w głównej mierze na tym, co obecnie popularne, a także na tym, co wywołuje nostalgię wśród słuchaczy muzyki. Sprawdzamy więc hity z poszczególnych lat – nasza seria rozpoczęła się od aktualnych przebojów lata, a w muzycznej podróży w czasie zawitaliśmy nawet do roku 1985.
@shiningbeats Odpowiadanie użytkownikowi @Mariusz dziś przenosimy się aż o 37 lat wstecz! #hity #1985 #80s #nostalgia #pop #rock #classics #muzyka #shiningbeats ♬ Running Up That Hill (A Deal With God) [2018 Remaster] – Kate Bush
Nie oznacza to braku elektronicznego kontentu. We wrześniu zaprezentowaliśmy Wam między innymi zestawienia tanecznych klasyków z lat 90., a także największe hity Alana Walkera, który notabene już w tą sobotę wystąpi w Krakowie.
@shiningbeats Ten gość ma w naszym kraju wielu fanów! Oto Alan Walker i jego największe hity! #alanwalker #edmmusic #edm #hity #greatesthits #pop #kraków #koncert #shiningbeats ♬ Faded – Alan Walker
Niemal 4 miliony w miesiąc
Nasze tiktokowe ruchy zaczęliśmy z myślą o powolnym, acz sukcesywnym rozwoju bazującym na konsekwencji we wrzucaniu video. Plany te bardzo szybko uległy zmianie – już pierwsze dwa materiały osiągnęły setki tysięcy wyświetleń w bardzo krótkim czasie. W sumie nasz muzyczny kontent wyświetlił się w dniach od 1 do 30 września niemal 4 miliony razy. Wyświetlenia te przełożyły się także na ponad 320 tysięcy polubień oraz ponad 10 tysięcy udostępnień. Dodatkowo nasz profil zaczęło obserwować ponad 30 tysięcy nowych osób. Obecnie profil Shining Beats na TikToku obserwują 33 tysiące osób, co plasuje nas w czołówce polskich portali muzycznych.
Co istotne – nasze filmiki są regularnie oglądane przez przynajmniej kilkadziesiąt tysięcy osób. Wspomniane wyżej wyniki nie są więc tylko i wyłącznie efektem jednorazowego wstrzelenia się w viral, choć ten aspekt oczywiście miał wpływ na to, gdzie jesteśmy obecnie.
Dziękujemy!
Tak wysokie wyniki są dla nas nie lada niespodzianką, za którą chcielibyśmy Wam bardzo podziękować. To wszystko daje nam jeszcze większego kopa do działania – nie tylko na TikToku, ale również w innych gałęziach naszej internetowej bytności.