Coca-Cola o smaku EDM? Nowy owoc współpracy marki z Tomorrowland

Coca-Cola w ostatnim czasie wypuściła na rynek napój o smaku EDM. W ramach kampanii poznaliśmy kolejny owoc współpracy marki z Tomorrowland.

silesia beats

W ostatnim czasie producenci żywności chętnie podejmują współpracę z innymi markami, czego efektem są produkty o różnych, niekonwencjonalnych smakach. To m.in. dzięki takiej praktyce fani kinematografii mogą zajadać się lodami Ben & Jerry’s o smaku “Netflix & Chilld”. Na specjalną uwagę zasługuje jednak Coca-Cola, która w ostatnim czasie wypuściła na rynek napój o smaku… EDM!

Coca-Cola Creations – coś dla generacji Z

Platforma Coca-Cola Creations działa już od lutego, kiedy to wypuściła na rynek Starlight – napój “o smaku kosmicznym”. Później na rynku pojawiła się inspirowana grami Coca-Cola Byte oraz napój truskawkowo-arbuzowy, powstały we współpracy z Marshmello. Ostatni produkt Coca-Coli to zdecydowanie propozycja dla fanów elektroniki. Dreamworld bowiem ma smak… EDM!

silesia beats

Coca-Cola Dreamworld wpisuje się w zamiłowanie pokolenia Z do nieskończonego potencjału umysłu poprzez badanie, jak smakuje sen. Dreamworld bawi się nieoczekiwanym i bez wątpienia wywoła odkrycia i debatę wśród konsumentów… co jest mile widziane.

Alessandra Cascino, dyrektor programu kreatywnego i zakupów w jednostce operacyjnej Coca-Cola w Ameryce Północnej

Spotykamy się z pokoleniem Z tam, gdzie są, z odpowiednią treścią i współpracą, która jest dla nich ważna.

Chase Abraham, starszy menedżer ds. strategii kreatywnych, jednostka operacyjna Coca-Cola w Ameryce Północnej

To nie wszystko

Jak się okazuje, sam napój to nie wszystko, co przygotowała dla nas Coca-Cola. Za pomocą kodu QR fani mogą przenieść się do magicznej krainy muzycznej w rozszerzonej rzeczywistości. Taka możliwość to efekt współpracy marki z Tomorrowland, którą zapowiadaliśmy przed paroma miesiącami. Jednak belgijski festiwal to nie jedyna kolaboracja, jaką nawiązał producent napojów gazowanych przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek. Firma wraz z DressX przygotowała digital fashion, który fani mogą pobrać i nosić w metaverse. Ponadto mówi się, że Coca-Cola ma w planach przejęcia autobusów, murale, obiektywy AR dla Snapchata, a nawet billboard na Times Square.

Coca-Cola Dreamworld i Zero Sugar Dreamworld są już dostępne w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Polska, jak i inne kraje, chcące posmakować EDM, będą musieli zapewne jeszcze poczekać.

ultra

kalendarz

Total
3
Shares
☕ Postawisz nam kawusię?