Dillon Francis ratuje lokalną restaurację. Specjalna kolekcja ubrań rozeszła się na pniu

Mieszcząca się w Los Angeles jedna z ulubionych reatauracji Dillona przeżywa ciężkie chwile – dlatego producent postanowił jej pomóc.

festivaland

Niestety koronawirus wydaje się nie odpuszczać tak łatwo. Wiele letnich eventów stoi pod znakiem zapytania, by nie powiedzieć, że kilka z nich już się odwołało. Na czele stoi oczywiście Ultra Music Festival, które przełożone zostało na 2022 rok.

Obok branży rozrywkowej, inną gałęzią przemysłu, która bardzo mocno ucierpiała jest gastronomia. Lokale i knajpy robią co mogą, by przetrwać, jednak często okazuje się, że to za mało.

festivaland

Dillon Francis na ratunek lokalnej gastronomii

Każdy z nas ma swoje ulubione miejsca, gdzie lubi dobrze zjeść. Podobnie ma Dillon Francis, który wyszedł ze świetną inicjatywą. Wszystko dotyczy restauracji La Poubelle Bistro, która znajduje się w Los Angeles. Wraz z internetowa firmą odzieżową PIZZASLIME postanowił stworzyć specjalną linię ubrań oraz gadżetów, których sprzedaż ma pomóc wyjść z problemów finansowych tej restauracji. Oprócz tego część środków zostanie przekazanych dla bezdomnych oraz ludzi pozbawionych żywności.

nastia

Stworzyłem te niesamowite koszulki wraz z PIZZASLIME nie tylko dlatego, że wyglądają niesamowicie, ale także ze względu na niesamowitą kampanię, która ma pomóc jednej z moich ulubionych restauracji w mieście.

Będąc z Los Angeles i mogąc pomagać lokalnie, jest dla mnie naprawdę ważne, więc połączyliśmy siły z Los Angeles Mission, aby pomóc w przekazaniu 100% dochodów dla pracowników La Poubelle Bistro, a także dla bezdomnych i pozbawionych dostępu do żywności w całym mieście.

Ludzie wciąż cierpią, a biznes jest zdruzgotany, więc prosimy o pomoc. Kocham Was.

Dillon Francis

Dillon Francis zapewnił fanów, że 100% darowizn zostanie przeznaczonych na wsparcie La Poubelle i organizacji charytatywnej The LA Mission.

Kolekcja poszła na pniu

Linia ubrań obejmuje czapki, bluzy, t-shirty, czy dresy i – co nie powinno dziwić – została bardzo szybko wyprzedana. Szczegóły znajdziecie pod tym linkiem.

Pieniądze na organizację można wpłacać na amerykańskiej platformie crowdfundingowiej GoFundMe. Wszystkie szczegóły znajdziecie pod tym linkiem. Na ten moment wpłaconych jest ponad 73 tysiące dolarów z celu jakim jest 200 tysięcy.

festivaland

Total
17
Shares
☕ Postawisz nam kawusię?