Obserwujący rynek EDM w ostatnich latach byli świadkami lawinowego wręcz rozwoju tej branży – mamy coraz więcej festiwali, które zgarniają ogromne zyski dla swoich organizatorów, a co za tym idzie stawki poszczególnych artystów ciągle rosną. Wiąże się to z większą odpowiedzialnością finansową, więc bardzo ważne jest, aby kompetentne firmy kierowały i działały finansami gwiazd.

Mocnym graczem na rynku jest niewątpliwie Marshmello, który bije kolejne rekordy popularności, zaś jego wpływy wykraczają poza świat EDM. “Człowiek pianka” w 2018 roku związał się z United Talent Agency, która przejęła wcześniejszą Circle Talent Agency. Amerykanin długo nie został pod skrzydłami UTA, ponieważ – jak się ostatnio okazało – po roku podpisał nową umowę z William Morris Endeavor.

WME jest najdłużej działającą agencją talentów w historii, utworzoną w 1898 r. Nowa agencja Marshmello zrzesza ludzi ze wszystkich dziedzin, od muzyki, po sport, modę, różnego rodzaju eventy i wiele innych.

“Kontrakty płytowe Marshmello, występy na żywo, występy telewizyjne i filmowe oraz transakcje biznesowe będą negocjowane przez WME. Biorąc pod uwagę jego zróżnicowane oferty w dziedzinie marki odzieżowej i gier, stwarza to ogromne możliwości dla wszystkich zaangażowanych stron.”

Digital Music News

O Dotcomie można powiedzieć wiele rzeczy, ale jedno jest pewne – potrafi on kierować swoją karierą tak, aby odnosić sukcesy, i to nie tylko w przemyśle muzycznym. Wystarczy wspomnieć chociażby o tym jak bardzo popularny jest w Fortnite – grze w którą grają miliony nastolatków. Ma także swoją aplikację na smartfony o nazwie Mellogang. Zarabia również gigantyczne pieniądze w Las Vegas, gdzie jako rezydent klubu Kaos w ramach dwuletniej umowy zgarnie 60 milionów dolarów. Innymi słowy – tak trzeba żyć!